Известие

Collapse
No announcement yet.

Сериозен проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Сериозен проблем

    Първо,здравейте всички,казвам се Петър и скоро открих този форум.
    Отскоро съм горд собственик на Алфа 166 2.4 JTD от 1999г.
    Колата е страхотна,но с нея има един голям проблем.
    За месеца,от който я имам,вече на два пъти се случва да строша картер.
    Колата се държи много лошо по неравностите на пътя.
    Някой имал ли е такъв проблем,и знае ли на какво може да се дължи това?

    Благодаря ви предварително!
    Alfa 166 2.4JTD

  • #2
    Заден Мост! Като има неравности колата почва да ходи цялата и като чукнеш спирачката се оправя...
    sigpic We Dont Drive FasT,We JusT Fly Slowly ! ! ! http://www.metacafe.com/watch/1027834
    ex Alfa 166 2.0 T.Spark ex Alfa 156 2.0 T.Spark, ex Alfa 156 1.8TS Ауди А4 Авант ТДИ, BMW 7, Ауди А6 Т и др

    Comment


    • #3
      Да,такъв горе-долу ми е проблема,плюс това на неравностите,заради тежкия двигател,предната част се удря в асфалта..
      Alfa 166 2.4JTD

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от pepi166
        ...плюс това на неравностите,заради тежкия двигател,предната част се удря в асфалта..
        Що не пробваш да минаваш с по-ниска скорост през неравностите като за начало Ниския картер е проблем при алфите, с който трябва да се примириш. Още повече, възможно е да имаш и спортно окачване, което допълнително снижава колата, но определено това обяснение с 'тежкия двигател' не е меродавно по Български пътища караме, трябва да се съобразяваме
        _______
        146 JTD - ex
        Renault Megane II 1.5 dci - ex

        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

        Comment


        • #5
          Не говорим за неразумно шофиране,просто не е нормално от някоя бабуна,която нормална кола не би усетила,тази да се удря в асфалта
          А за спортното окачване,как може да се разбере имам ли такова?
          Alfa 166 2.4JTD

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от pepi166
            Не говорим за неразумно шофиране,просто не е нормално от някоя бабуна,която нормална кола не би усетила,тази да се удря в асфалта
            А за спортното окачване,как може да се разбере имам ли такова?
            Всичко е относително. Какво разбираш под "нормална кола"?

            Алфата 166 е доста по-висока от Шкода Октавия ТДИ, но е доста по-ниска от Тойота Авенсис Д-4Д. (споменавам тия три модела, щото и трите съм ги карал много, а на Шкодата съм трошил картер 2 пъти).

            Ако говорим за нормално, колата си е нормална, пътищата ни не са нормални.

            Просто карай по-внимателно или си купи жипка. Но имай предвид, че просто предницата на 166 ЖТД е тежка. Много тежка.

            А на въпроса ти - пъхни се под колата и измери разстоянието (просвета, клиренса) между най-долната точка на картера и асфалта.

            Ако е 125-129 мм - колата ти е чисто нова. (теоретично клиренса на 166 според производителя е 130 мм, но винаги колата малко "виси" отпред, особено дизеловите).

            Ако е ~105-110 мм - всичко е нормално, малко са омекнали пружините, и моята е толкова, и повечето дизелови на над 6-7- години са по толкова. Това е дължината на кутия цигари 100 мм, да ти е по-лесно да се ориентираш.

            Ако е под 90-100 мм - имаш или спортно окачване, или някакъв друг проблем (счупена пружина и кво ли не).
            Volvo XC90 D5 '06
            Alfa Romeo Spider 2.0 '90
            Lancia Ypsilon 1.2 '00



            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
            ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
            ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

            Comment


            • #7
              Мдаа,проучихме въпроса и се оказва,че трябва да се сменят носачите(май всичките).Явно ще се изръся доста..
              Alfa 166 2.4JTD

              Comment


              • #8
                Носачи или тампони някой само с тампони минават....
                Lancia Lybra 2.4jtd 2002 Intensa
                Fiat Marea TD100 hlx 97

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от pepi166
                  Мдаа,проучихме въпроса и се оказва,че трябва да се сменят носачите(май всичките).Явно ще се изръся доста..
                  смени само тампоните. Виж в нашия раздел съм описал и къде може да го направиш на супер добра цена. Моята кола сега е толкова стегната, че направо не ми се вярва преди колко различно беше.

                  http://clubalfaromeo.com/forum/viewt...r=asc&start=15

                  Да чукна на дърво засега съм мега доволен. Дано дълго е така. Отпред си смених НОСАЧИТЕ просто защото цената им е смешна и въпреки, че са "оригинални" и нови не е така стегната както задницата с новите тампони тип Rose Joints (Уни Бау както им казват другаде). Така, че смяната на само тампони се оказа и по-добра за сега..
                  Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                  Comment

                  Working...
                  X